GYIK
Gyakran Ismételt Kérdések
Hogyan lehet rendelést leadni?
Rendelést leadhatsz közvetlenül webáruházunkban, vagy telefonon vagy e-mail-en. A rendelés leadásához mindenképpen rendelkezned kell érvényes e-mail címmel, mivel oda küldjük az információkat a rendeléssel kapcsolatban.
Milyen elfogadott fizetési módok vannak?
Az alábbi fizetési módok közül választhat:
- Hagyományos banki utalás: a Fizetés menüben megadott OTP Bankos bankszámlaszámra tud utalni. Kedvezményezettnek a Maszáj-Sprint Kft.-t nevezze meg!
Továbbá a Tárgy mezőben a következő adatokat tüntesse fel: a rendelés száma és a megrendelő személy teljes neve. Ezek az adatok feltétlenül szükségesek az utalás beazonosításához és a rendeléshez való könyveléshez.
- Utánvét: a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával fizethet
- Online bankkártyás: Simple Pay rendszerén keresztül
Milyen a rendelés teljesítésének ideje?
Utánvétes fizetés esetén a rendelés teljesítésének ideje 1-2 munkanap.
Banki utalás során a rendelés teljesítésének ideje az utalás lekönyvelésének idejével nő. Ebben az esetben 1-3 munkanap.
Amennyiben rajtunk kívül álló okok miatt a teljesítési idő nem lehetséges, úgy a vevő által megadott elérhetőségek egyikén azt jelezzük.
A megrendelt termék kiszállítását az Artúr '95 Bt. által a GLS futárszolgálat végzi.
Hogyan lehet a rendelt áruhoz hozzájutni és milyen költségei vannak a szállításnak?
GLS esetén a kiszállítást a Csomagpont Logisztika Kft. által futárszolgálat végzi.
A szállítási költség utánvétes fizetés esetén 1990 Ft, plusz 900 Ft utánvét kezelési költség díj, előre utalás esetén: 1990 Ft. Online bankártyás fizetés esetén 1990 Ft.
MPL esetén a kiszállítást a Magyar Posta Zrt. által futárszolgálat végzi. A szállítási költség (házhoz szállítás során) előre utalás esetén: 1990 Ft. Online bankártyás fizetés esetén 1990 Ft.
MPL Automatába/Csomagpontra/Postán maradóra előre utalás vagy online bankkártyás fizetés esetén 990 Ft.
MPL szállítás során utánvétes fizetésre nincs lehetőség!
80.000 Forint feletti rendelés esetén a szállítási költség: Ingyenes
A megrendelt termék(ek)hez személyes átvétellel is hozzá lehet jutni. Ebben az esetben természetesen nincs szállítási költség. A megrendelés leadása előtt a Megjegyzés rovatban fel kell tüntetni, melyik szaküzletünkben kívánja átvenni a csomagot.
Tudok-e végrehajtani változtatásokat a leadott megrendelés részleteiben?
Amennyiben szeretnéd módosítani a kész megrendelést, akkor kérjük mihamarabb egyeztess kollégánkkal telefonon (+36 70 977 2438) vagy e-mailen (lepespont03@gmail.com).
Lehetséges törölni a megrendelést?
Rendelésed törlését kérheted telefonon vagy e-mailben a rendelési azonosítód megadásával.
Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére?
A megvásárolt termék visszaküldésére az átvételtől számított 14 nap áll rendelkezésre.
Hogyan lehet érvényesíteni a termék visszaküldését?
Ha meggondoltad magad és szeretnéd visszaküldeni a vásárolt terméket, azaz elállni a vásárlástól, akkor a Visszaküldés menüben található Elállási nyilatkozat kitöltésével megteheted azt. Ebben az esetben kérjük töltsd ki a nyilatkozatot, és küld vissza azt az e-mail címünkre.
Milyen címre kell a visszáru terméket küldeni?
Az elállási jog érvényesítése kapcsán érdemes tudni, hogy ebben az esetben a lábbelit kizárólag önköltségen tudja visszaküldeni hozzánk. (Bővebben a Hibás termék és Elállási jog menüben olvashat.)
A terméket abba a szaküzletbe kérjük visszaküldeni, ahonnan érkezett.
Lépéspont Szaküzlet
4200 Hajdúszoboszló, Fürdő utca 2.
vagy
Lépéspont Szaküzlet
8380 Hévíz, Széchenyi utca 14.
Figyelem! Utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.
Milyen hosszú folyamat a vételár visszatérítése?
A termék vételárát az elállásról való tudomásszerzést követően haladéktalanul, legkésőbb 14 napon belül térítjük vissza. A termék visszaérkezéséig a vételár visszatartásának jogát fenntartjuk.
Mit tudok tenni, amennyiben meghibásodott a webáruházban vásárolt termékem?
A vásárlás napjától számított tizenkettő (12) hónapon belül bármilyen hibát észlel, azt haladéktalanul jeleznie kell ügyfélszolgálatunk felé a lepespont03@gmail.com e-mail címen, a termék hibájáról készült képek megküldésével. Ezután az ügyfélszolgálatunk által megadott módon biztosítania kell a kifogás elbírálásához szükséges információkat. A jótállás időtartama alatt az Eladónak kell bizonyítania, hogy a hiba nem gyártási vagy anyaghiba következménye.
A vásárlás napjától számított tizenkettő (12) hónapon túl a 2 éves időtartam végéig a Vásárlónak kell bizonyítania, hogy a kifogásolt probléma gyártási vagy anyaghiba következménye.
Erről bővebben a Szavatosság menüben olvashat.
Cégként, céges számlára rendeltem a terméket. Ilyenkor is elállhatok a megrendeléstől?
NEM! Az elállási jogot fogyasztóként kizárólag magánszemélyek gyakorolhatják. Cégként nincs lehetőség elállásra.